Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sefania Baadjou - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sefania Baadjou - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Op stage naar Curacao. Afstuderen in een land met een warm weertje, een cultuur die wat onderzoek vergt en nieuwe mensen leren kennen waaruit mooie vriendschappen bloeien. Alles waar dit avontuur boor staat. Let the party begin.

Recente Reisverslagen:

15 April 2016

Still got some time left

24 Februari 2016

Op naar de horizon en daar voorbij
Sefania

Een plekje om gedachten op papier te zetten en zo te delen met anderen. Precies waar ik voor sta, openheid en het delen van mijn vreugde met iedereen die dat wilt.

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1765

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: